andreakarolina

kom upp och kom tillbaka

Publicerad 2010-04-23 17:39:14 i Allmänt,

TUFF dag. Den började med att jag hade 30 elever mot mig, en elev skrev till och med en lapp till mig med mindre trevliga åsikter om mig på. Efter samtal både med den enskilde eleven och med hela klassen lyckades vi vända en skitbörjan till något mer positivt. Jag är bara helt slutkörd....

Nu vänder vi om och kommer igen!

Puss A.


Update:
Kan inte skaka denna tråkiga känsla... Åker in till Älskling och får lite sällskap.

Kommentarer

Postat av: carolina

Publicerad 2010-04-24 11:12:14

åh =( trist...arbetar du som lärare?

först och främst, riktigt snygg frisyr du har!



svar: den svarta maxiklänningen är från h&m och kostar bara 99:-! rikigt fynd alltså :)

Postat av: Johanna Rudström

Publicerad 2010-04-24 15:16:44

Åh fy faan gumman! Vad duktig du är som lyckades genomföra en förändring och prata med dom. Hade det varit jag hade jag nog bara vänt och sprungit min väg...

Hoppas ni har kul på Bounce och att du inte får för mycket svindel.

puss

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-04-24 21:04:52

Var det dina elever som var taskiga mot dig ?



sv. nästan som en walking closet fast det blir i ett rum.

Tack. Vill att headern skulle se ut mer som bloggens innehåll.

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-04-26 07:24:02

Du är bästelibäst gummsan min! :)

<3

pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela