andreakarolina

Valborg

Publicerad 2010-04-30 17:18:26 i Allmänt,

Dagen började med jobb med galna, fina och tokiga barn. :)

Sedan direkt hem för att fixa glasyren till mina minicupcakes, bild kommer när de är klara att serveras på festen ikväll ;)

Jag skulle ju hem direkt, men rååååkade stanna till på Hm och köpte en svart tajt klänning som jag vågar mig på ikväll med ett ljusblått skärp och röd kofta med vita prickar :)
Okej, bild kanske kommer..

Nu ska jag ta mig till erik med packningen och sen åker vi till Pappi, Anja och Bjärka Säby!! Där blir det Valborgsfest och helg mys! <3 Love it!

Hoppas ni får en fantastisk helg!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: katarina

Publicerad 2010-04-30 17:47:08

Du skulle bara veta hur avundsjuk jag är... sitter här och hatar att jobba... vill också ha valborgsmys.. :( kom och hämta mig! :P



längtar efter bilder på cupcakes och het älskling! Så upp med dom bara! ;)



min egna lilla cupcake! :D



ha världens bästa helg!



pusssssss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela