andreakarolina

Come what may...

Publicerad 2010-08-31 17:46:19 i Allmänt,

Jag är så TRÖTT på detta nu!! Vaknade med världens halsont, för det räcker ju inte med att ha varit däckad en vecka med magkatarr, jag måste ju bli sjuk på det också!? Varför kan inte allt bara rulla på? Det känns som om en lastbil kört över mig och tippat tusen nålar rakt ner i min hals!! Haha herregud vad det är SYND OM MIG!!! Trött trött trött! Gnäll gnäll gnäll! Tänk om jag bara kunde stänga av några dagar, låsa in mig här och andas i lugn och ro. Men då skulle jag väl antagligen klaga över det också!? En satans gnällkärring är vad jag är.

Idag började skolan, det blir mycket att göra nu i början men det känns kul att ha kommit igång. Även om jag inte kan säga att jag har saknat klassen sådär överdrivet mycket. Var kul att träffa Noah och Mariamaja igen, det är skönt att vi kommer ses varje dag igen. Tills imorgon ska vi iaf ha läst Stormen av Shakespeare. Än så länge känns den mest skum  men det blir nog kul att göra en gestaltning av den. Hoppas bara att jag är frisk nog imorgon så att jag kan vara med i början av arbetet. Blir spännande att se hur de nya lärarna är, kommer inte ihåg vad de heter så det visar ju på hur vaken jag var idag. Tomten var där iaf, stör mig på honom nu, efter C-uppsatsen. Han ska alltid göra sig så jävla märkvärdig. Jag tänker iaf ha min mobil på tyst läge och inte avstängd varje gång han är där, det får blir min lilla hämnd i tystnad.

Nu ska jag läsa Stormen och fortsätta tycka synd om mig själv!
Vad ska ni göra ikväll?


Haha bjuder på ett vrak!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Johanna Rudström

Publicerad 2010-09-01 09:46:30

om jag var så söt som du är när jag kände mig som ett vrak skulle jag vara väldigt glad ;-) puss puss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-09-01 12:00:04

stackars tuss! tycker massa synd om dig! inge kul att vara sjuker.. men du är klok som vilar idag du! och söt är du också, även om du är sjuk! ;D



pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela