andreakarolina

Höst?

Publicerad 2010-08-25 17:01:45 i Allmänt,

Ja jag tror att hösten närmar sig!! Och kanske att den redan är här också. Jag gillar den, hösten. Men så är jag ju född i november också. Jag har redan fått min första förkylning, jag sitter i sängen och lyssnar på regnet som droppar utanför. Ja, nog känns det som höst alltid. Dagen har än så länge spenderats i seg mode så nu ska jag försöka peppa upp mig och ta tag i tvätt och disk, det är väldigt nödvändigt. Sedan ska jag hugga in på min garderob och rensa och slänga! Jag har nämligen blivit väldigt sugen på att shoppa nu när hösten kommer; stickade tröjor, oreange, gula, vinröda, lila varma plagg ska få ta plats i garderoben. Men då måste de ju faktiskt få plats och det gör de inte nu. Så nu ska det fixas plats. Alltid lika tråkigt/jobbigt/veligt/nödvändigt.. Jag är sjukt dålig på att sortera bort saker, slänga och ge bort.. Helst sparar jag allt, minsta lilla pinal och tråkiga baslinne i flera år fast det aldrig används. Separationsångest? Javisst! Men men ibland måste man och nu måste jag. det är kaos i min garderob och eftersom Erik delar den med mig är det ju kanske inte så snällt för honom att behöva gräva fram sina kläder...

Ska ta före och efter bild på garderoben, för att sätta lite press på mig själv. Kanske kan jag bidra med; "jag är inte ensam", eller "jag är inte värst" tankar hos er mina kära läsare ;)

Vi hörs senare!

Fina älskade farmor var här och hälsade på när lillasyster flyttade till stora staden! Så kul att hon äntligen fick se hur vi bor!

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-08-26 08:39:03

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-08-26 08:39:55

Tuss! blir alltid så glad när du skriver något nytt här i bloggeloggen :) Du skriver så sjukt bra! Bara så du vet! Bästa du! :)



pussssss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-08-26 15:26:03

hahaha! din kropp e ingen tönt! me lööve your botty! ;D hihi!

Säg åt den det så kryar den nog på sig snart ;)



pusssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela