andreakarolina

Sanningen i min garderob...

Publicerad 2010-08-30 18:54:54 i Det Jag Mig Ingen,

Skrev ju tidigare att jag skulle avslöja hur min garderob ser ut..
Före:


Mitten hyllan är sambons. Han är lite bättre på att hålla ordning än jag, eller så har han bara mindre kläder?

Hm ja, detta är inte något jag är stolt över.. Men nu har jag iaf sorterat och vikt, jobbigt nog är det inte mindre kläder än innan. Däremot lite bättre ordning på torpet!

Efter:

Ser inte så mycket bättre ut men jag lovar det är det!!

Ja ja, nog med att skämma ut sig för idag.

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-08-31 07:06:57

Åh vad duktig du är!! Det där skulle jag verkligen behöva göra också... men det är ju så segt att börja... men nu kanske jag kan bli inspirerad :P



hihi tack fina! Är så nöjd att jag faktiskt använt den nu! var ju ett tag sen man köpte den.. :P haha! :)

jaaa är supernöjd med kameran!! wihu! :D



eee.... jag önskar mig... eeee... jag veet inte.. ska fundera på den! :D



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela