andreakarolina

Snurrar

Publicerad 2010-12-17 12:57:00 i Allmänt,


Jag skriver listor och snurrar runt i mitt huvud just nu. December är som december alltid är, full av humörsvängningar, lycka och sorg. Jag klär min gran slår in paketen och skickar julkorten. Saknar, längtar, myser och funderar. Jag älskar julen, fast den kan vara tuff ibland. Om en vecka vaknar vi upp i Örnsköldsvik med Eriks fina familj. Då får vi träffa Melker, det nya tillskottet i norrlandsfamiljen. På annandagen när Erik åker hem flyttar jag från näset till villavägen och hem till Bästa kicki! Där ska jag mysa några dagar men mina ungar och Kicki o Kim såklart! Sedan blir det nyår i Bjärka säby med min familj och grannarna! Så trots mina tuffa stunder så kommer det bli en bra jul.

Däremot blir det kanske inte så många inlägg här just nu.
Så god jul ifall vi inte hörs tidigare! Man vet ju aldrig när andan faller på och jag försöker se till att bloggen bara är något kul för min skull och inget måste.

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-12-17 19:55:32

God jul!



Hoppas du får en toppenfin jul uppe i norrlandsskogarna :)



Kram Kram

Postat av: Michelle

Publicerad 2010-12-19 21:20:28

Jaa fytusan så fort tiden går när man har barn! Känns så knäppt att det ska komma en till ;)



Men visst pluggar du nu?

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela