andreakarolina

The Holiday

Publicerad 2010-12-02 13:07:49 i Allmänt,

Jag sitter hemma och är förkyld, då är den självklara filmen The Holiday på. Det är den absolut bästa feelgood filmen jag vet. En av mina favoriter, när hjärnan inte vill eller orkar funka och jag bara vill drömma mig bort en stund. Älskar känslan och stämningen i filmen.


Längtar tills jag känner att jg kan slappna av igen. Längtar tills jag får träffa ViljanPersiljan och Viden igen. Längtar tills vi kan åka iväg någonstans bara vi och bara njuta av varandra. Jag vill inte vara stressad mer!!

Puss A

Kommentarer

Postat av: Evve

Publicerad 2010-12-02 22:22:23

Krya på dig :)

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-12-08 13:08:15

hej gose! saknar recept höddö!! :D

allt var så gott senast!! :D



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela