andreakarolina

Godkväll

Publicerad 2010-02-19 18:55:38 i Allmänt,

Tänk så skönt det kan vara att duscha ibland! Tvätta och skrubba bort all sjukdom.. Passade på att städa toan också.. Något jag hatar i vanliga fall men idag var det verkligen en utmaning... Nu till en konstig fråga.. Vad använder ni när ni städar toaletten?? Jag tycker allt känns så ohygieniskt... Så svara om ni vill :)

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem med maten så att vi kan laga torsk med äggsås tillsammans. Mamma gjorde alltid det åt mig efter maginfluensan. En bra tradition.


puss A.

Kommentarer

Postat av: Johanna Rudström

Publicerad 2010-02-19 20:14:48

Hej sötnos!



Jag använder ett spray från typ Ajax. Sedan torkar jag efter med toapapper så att man får bort allt blött... Men du, ska du inte köpa ett par flashiga diskhandskar med blommer på? Så slipper du få snusk på dina fina händer ;-)

Postat av: terez

Publicerad 2010-02-22 12:21:19

jättesnygg frisyr(dkort hår) på headern som du har =) skitsnyggt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela