andreakarolina

puh...

Publicerad 2010-02-19 09:40:20 i Allmänt,

Feber blev maginfluensa... Sen klockan 14 igår har jag fått i mig 1½ glas nyponsoppa (som jag fått behålla!) och inatt fick jag sova nästan hela natten. Hemtentan blev alltså inte klar.. men jag ringde min examinator idag och frågade hur jag skulle göra och hon sa bara: Det är lugnt, skicka in den när du kan, jag är i spanien förstår du. haha ja det var ju skönt.

Vaknade iaf idag till fantastiska bilder från OS och jag måste säga att jag grät en skvätt när jag såg att superkvinnan Anja Pärson tog brons! När jag såg hennes krasch trodde jag att hennes karriär var över.. Skönt att det inte var så. Hon är FANTASTISK! Och Adrian i konståkningen var hel grym också, vilken OS debut! Och curilngarna!! haha ja nu ska jag sluta nörda mig! Men OS är härligt, jag älskar det!

Såg att jag är med i veckans blogg hos livetivillavillekulla.blogg.se Gå gärna in och rösta på mig där genom att lämna en kommentar vid hennes inlägg "veckansblogg" Då skulle jag bli glad! :)

Någon som vill gå och handla frukt åt mig föresten?? Och laga torsk med äggsås?? SNÄLLA ;)

Nej nu ska jag lägga mig ner igen och njuta av att jag bara mår lite illa!

Tack för fina kommentarer föresten <3

puss A.

Kommentarer

Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-02-19 10:06:45

Men ush, stackare.. :(

Krya på dej!



Krama

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela