andreakarolina

2010...

Publicerad 2010-01-12 18:57:25 i Lappen och Flickan,

...Är året då jag ska bli mer positiv. Jag ska se det positiva istället för det negativa, som jag gör nu. Jag har ett bra liv nu, lever med mannen jag älskar, i en fin lägenhet, går utbildning för att bli lärare, klarat alla mina kurser hittils, underbara vänner, stor och fin familj. Jag längtar tills jag och erik tar nästa steg i vårt förhållande vad det nu må bli och att vårt liv blir långt tillsammans. Jag är så lycklig över att ha träffat honom, han låter mig vara jag och finns alltid där för att lugna mig när jag stressar upp mig, vilket jag tyvärr ofta gör. Han har lärt mig att andas och inte se så allvarligt på allting. Jag har ett bra liv och jag måste bli bättre på att uppskatta det.



Jag älskar dig så galet mycket!

Kommentarer

Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-01-12 20:45:54

SUUUPERFINA bilder på er, helt kär med den på er i trappan!

Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-01-15 09:46:05

Javisst, väntar på ditt mail och när helgen är kommande ska jag jobba hårt. :D

Kommer maila dej när jag gjort klart för att se om du vill ändra på det eller kanske tycker att det är något som ska ändras.

För mej är det viktigt att du är nöjd. :)

Postat av: kadri

Publicerad 2010-01-18 09:38:23

Viktigt o tänka positivt fast jag förstår ju att det är alltid inte lätt. Ni är så super fina på biden.



sv. stort tack för rösten. Det betyder jätte mycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela