andreakarolina

Älskade

Publicerad 2010-01-26 22:26:21 i Lappen och Flickan,

Kan betyda så mycket...
Du är mitt allt och jag kommer följa dig till världens ände om du vill.
Jag är beredd att flytta till "din" stad med dig.
Beredd att bo MÅNGA mil från min familj, för att få bo med dig.
Det är inte ett lätt beslut, att släppa allt man vet, allt man känner, för någon annans skull.
Men jag ser att du BEHÖVER det.
Du lever där.
Ibland önskar jag att du kunde leva lika mycket här.
Förstå mig rätt, du är lugn där, utan stressen som STORSTADEN ger dig.
Mitt beslut skrämmer mig, även om det känns rätt.
Jag ska inte bo i STORSTADEN.
Jag hoppas att jag kommer trivas.
Att vi inte kommer behöva flytta därifrån på grund av mig.

För mig är det vi, nu och för alltid.

Kommentarer

Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-01-27 14:24:24

Det är kärlek! :D

Postat av: hallonmamma

Publicerad 2010-01-30 13:47:37

Hej,

Du har blivit nominerad till min bloggtävling. Se till att berätta för alla dina vänner om detta. Lycka till att komma i finalen.

/ Hallonmamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela