andreakarolina

det som komma skall...

Publicerad 2010-01-24 19:16:21 i Allmänt,

Jag ser fram emot de kommande månaderna:
  • Åka till Malmö och kolla på johannas Opera :) nästa vecka
  • först kommer vår resa till Dundee och fina Ippan februari
  • sedan är det Eriks födelsedag mars
  • bara en vecka efter det åker vi till Sälen
  • beroende på hur det ser ut med min skola åker vi veckan efter Sälen, till Tärnaby
  • 13 april har vi varit tillsammans i 4 år!! Underbara fantastiska år.
Och någongång mitt i allt detta kommer bästa Kicki och hälsar på!!

Samtidigt i allt detta ska jag klara av kursen i specialpedagogik och barn och ungdoms vetenskap.. Så jag är så otroligt glad att allt detta ska hända så att jag har något att se fram emot när jag drunknar i böcker!

Nu väntar jag på att Erik ska komma hem, han har varit tvungen att jobba idag och renovera affären... Hoppas han kommer snart för nu är jag hungrig!


puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela