andreakarolina

Ny Frisyr

Publicerad 2010-01-21 20:58:29 i Allmänt,

Det var precis vad jag behövde idag, tur att jag hade fått pengar!! Så nu är frippan kortare igen, inte jättestor förändring utan denna gång blev det en ganska vanlig kort frisyr men snygg och mer lätt hanterlig. Skönt att klippa "fram" färgen också, behöver nog inte färga om på ett tag iaf och det var ju skönt för plånboken!

Igår höll jag på att falla ner av stressen som kom med den här terminen, men jag tänker inte göra det. Jag ska göra allt jag kan för att kunna behålla lugnet och glädjen, både för min skull men också för Eriks. Han ska inte behöva komma hem till en tjurig, panikande Andrea varje kväll. Jag vill inte vara så mer.

Jag vill hitta ett sätt att hantera min stress. Någon som har tips?

Kommentarer

Postat av: kadri

Publicerad 2010-01-22 17:00:07

jag försöker tänka positivt o hitta humoristiska sidan av saker o ting när man är stressad. I bland funkar det faktiskt.

får vi se nya frisyren

Postat av: katta

Publicerad 2010-01-26 10:04:59

Umgås med mig mer!! :D hahaha! men det kanske inte är fr stressen... men det är himlans kul! :)

pusssssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela