andreakarolina

Fredag!!

Publicerad 2010-03-05 11:44:25 i Allmänt,

Nu har jag dammsugit, moppat och dammtorkat hela lägenheten, så nu är det fint här hemma. För idag kommer min fantastiska bonus syster Kicki hit!!! Det ska bli så otroligt mysigt och skönt att få umgås bara hon och jag, var flera år sen sist! Och så ska jag få hälsa på det lilla pyret som bor i magen också :) Ska tjata och tjata så att han minns min röst sen när han kommer ut :) Man måste ta alla tillfällen som ges när man bor långt borta från varandra!

Ska hälla i mig lite måltidsersättnings-soppa, packa in mina kläder i garderoben och bege mig till föreläsningen på Universitetet.


Vackra Erik räddade mig igår igen. Du är det bästa. Tack för att du får mig att andas igen och hitta lugnet. Fölåt för att du måste se mig så...

Nu är det nya tag.

Puss

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2010-03-05 12:40:06

vilken tjej du är! :D duktig du :) längtar till söndag när jag får träffa dig igen! :D du är en kanontjej som alla älskar!!! glöm inte det! :)

andas och känn att allt löser sig, för det gör det! :)



pussss!

<3

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-03-06 20:10:00

o vad roligt med besök



sv. från husets stora dörr kommer vi inte ut alls, vi använder bara extradörren just nu. Men nu ska det ju bli vår snart

Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-03-07 09:11:38

Oh tack, va söt du är. :)

Postat av: katta

Publicerad 2010-03-07 11:04:33

bilden är längre ner i bloggen :) i hemma på ekerö "delen" :P



puss pussss

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-07 17:39:39

Hejsan, du får gärna komma över och städa vårat hem med =) Skulle vara skönt att få titta på lite haha.

Hoppas att ni får det trevligt och ha en bra söndag!

Ha det gott.

jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela