andreakarolina

Fy fan för Bjästa skolan!

Publicerad 2010-03-26 22:19:07 i Allmänt,

Det är helt ofattbart för mig hur man kan behandla en våldtagen tjej på det sättet!!! Jag blir så arg att tårarna rinner. Fy fan säger jag bara, ni har förstört så mycket för denna stackars tjej. Jag hoppas ni, lärare, rektor och andra vuxna skäms och inser hur ni har svikit och lär er av detta nu. Ungdomar förstår tyvärr inte bättre och gör ni likadant som de, ser de inte det dåliga. Inte för att det är en ursäkt för ungdomarnas beteende, men det är ni som undervisar och uppfostrar dem! Att han kan våldta två tjejer och erkänna... Och ändå för ni en jävla hatkampanj mot flickorna! Att det ska behövas ett JÄVLA tv program för att ni ska fatta att ni gör fel. Ni skrämmer mig! Ett litet jävla samhälle där alla känner alla, borde inte det betyda att ni ska ta hand om varandra? Inte förstöra personers liv som redan utsatts för ett trauma!? Det är situationer som dessa som gör att tjejer inte vågar anmäla svinen som våldtar de. Så skäms och skärp er!

All styrka till dessa flickor. Ni är värda så mycket mer!


/ en jävligt förbannad Andrea

Kommentarer

Postat av: Tone

Publicerad 2010-03-27 17:27:03

Superbra, hoppas alla släcker! :)



Åh det där gör mig också så förbannad. Usch och fy för hur människor kan betesig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela