andreakarolina

God...morgon

Publicerad 2010-03-02 09:54:12 i Allmänt,

Vad gör man när sambo, varje morgon glömmer bort min existens och inte stänger av sin j***a väckarklocka????! Undrar vad han skulle säga om jag gjorde samma sak mot honom när han har sovmorgon?

Nu ska jag rädda min morgon med rostade mackor med salami och kamomillthe!


Välkommen Katta till bloggvärlden! katarinasegen.blogg.se  check it out!

Nu är det bara 3 dagar tills fantastiska underbara kicki kommer!!! <3

Idag ska jag bli klar med hemtentan!!!!


Puss A.

Kommentarer

Postat av: katta

Publicerad 2010-03-02 10:24:17

wii! tack tuss! man blir ju inspirerad av att läsa din kalasiga blogg :) därför länkar jag till din blogg från min :D sicka nymodigheter! ;D



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela