andreakarolina

Lördag- me day

Publicerad 2010-03-13 10:15:21 i Allmänt,

Idag ska jag umgås med mig själv, promenera, läsa kurslitteratur, kanske baka bröd, ta det lugnt...

Efter en vecka som kanske inte fick världens bästa start, men som utvecklades och blev bättre och bättre. Mycket tack vare en underbar tuss vid namn Katarina. Jag är så sjukt glad över mina vänner jag har nu, känns som om jag ÄNTLIGEN hittat en harmonisk klick som är bra för mig. Såna där balansvänner som får en att bli allt man kan vara och säger sanningar man kanske inte alltid VILL höra men tar till sig ändå. Ni är fantastiska, och nära mig även om det är allt mellan 55 mil, 20 mil, 30 min, 8 min eller 5 min från mig.

Kanske fortsätter med inlägget om frillor idag också.. den som lever får se.

Nu frukost!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-14 21:51:19

jag hjärtar dig min tuss! Är väldans glad att jag har dig också! du är som sagt underbar och jag fasar för den dagen du flyttar.... men tänker inte släppa dig nånsin!!!



<3 pussssssss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-14 21:51:27

jag hjärtar dig min tuss! Är väldans glad att jag har dig också! du är som sagt underbar och jag fasar för den dagen du flyttar.... men tänker inte släppa dig nånsin!!!



<3 pussssssss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-14 21:51:29

jag hjärtar dig min tuss! Är väldans glad att jag har dig också! du är som sagt underbar och jag fasar för den dagen du flyttar.... men tänker inte släppa dig nånsin!!!



<3 pussssssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela