andreakarolina

promenad

Publicerad 2010-03-13 14:54:21 i Allmänt,



Ja vad säger man? Stenbebis som ligger och sover på en skolgård :)

Var så skönt att få lite sol, även om det knappt gick att gå eftersom det är glans-is överallt! Höll på att slå ihjäl mig.

Sitter och funderar på om jag ska orka åka ut till Skarpnäck ikväll, lutar åt att jag inte gör det.. Skulle iofs vara skönt med lite sällskap men jag tror jag behöver vara själv idag. Bara jobbigt med alla tankar som dyker upp, men ibland måste man faktiskt hantera dem också.

Hoppas ni har en supermysig lördag!

Jag kanske tar mig iväg och joggar lite sen, en kvart idag med känns lagom.

puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-14 21:48:42

såå mysigt, synd att jag inte kunde va med på en telefonpromenad... men imorgon ses vi och då blir det träna av :)



pussssss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-15 09:57:19

krya på dig vackra flicka! :D

<3

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-15 15:29:36

Ska försöka att inte tänka på det... men blir lite ledsen i ögat när jag kommer på det.. men då ringer jag dig så får du prata ur mig från deppigheterna :p



ja det var synd.. hade vart mysigt att ses.. men som sagt det är bra att du vilar så det inte blir värre! :)

å du är mysigaste hemmafrun ever! kan du vara min hemmafru också!? :D



pusssssssssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela