andreakarolina

Sjukstugan

Publicerad 2010-03-19 19:23:18 i Allmänt,

Idag har varit en bergodalbana i känslor och förkylning.. Jag har gått hela dagen och oroat mig och undrat varför min kära sambo inte pratat med mig sen bilfärden från staden igår. Tydligen var han irriterad över situationen och inte arg på mig, vet inte hur jag ska ta den informationen. Tycker att man kan säga det direkt istället för att vara tyst och få mig att tro att han är svinförbannad? Bara onödigt. Vet inte när han kommer hem ikväll eller hur han ska göra.. Känns sådär lagom kul inför hans födelsedag imorgon.
men men det ger sig.

Jag är så trött på att vara sjuk nu, jag som aldrig somnar mitt på dagen slocknade vid kl 16 och vaknade inte förrän kl 17.30 idag... Jag är helt slut, psykiskt och fysiskt. Behöver verkligen en paus. Ska banne mig få in skolarbetet innan måndag så att jag slipper tänka på det mer.

Det gör bara ont i mig just nu så jag slutar skriva, inget roligt för er att läsa allt det här..

Imorgon fyller han år, min älskling. Det SKA bli en bra dag.

Puss A

Kommentarer

Postat av: anouk - Gravid

Publicerad 2010-03-20 15:19:39

Tack detsamma:)

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-03-21 08:44:14

tystnad är den värsta. Även skrika är bättre. Hoppas han blev på bättre humör och ni fick fira hans födelsedag



sv. tack så mycket snälla du

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-21 14:04:26

och det bleev en bra dag! :D

me love you min tuss! tack för igår!!



pussssssssssssssssssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela