andreakarolina

Torsdag

Publicerad 2010-03-25 09:57:29 i Allmänt,

Godmorgon!
Den här dagen började avsevärt mycket bättre, inatt har vi sovkramats hela natten, sedan när Eki gick iväg till jobbet så tog jag mig upp ur sängen och gjorde blåbärshavregrynsgröt. :) Super mumsigt och fin färg :)

Idag ska jag packa till Sälen och plugga.
Ikväll ska jag på Elle-kväll på Topshop i Vällingby med Katta och Maria-maja! :)

Teatern igår var väldigt bra! Tipsar alla som minns 90-talet i stockholm och de som levt på Ekerö någongång i sitt liv, jag tror att den för er blir ännu bättre! ;)


Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-25 10:17:31

nej sista föreställningen är ikväll och den är slutsåld....... :(

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-03-25 10:49:05

men lilla damen, har du glömt att vi ska umgås ikväll? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela