andreakarolina

Hej! :)

Publicerad 2010-05-16 13:55:15 i Allmänt,

För det första:

Johanna: Ja nog vet jag vem du är allt! ;) Är fortfarande rädd för saker som kastas mot mig :P Haha nej men skämt å sido, Johanna är en av mina mest trogna läsare och även världensbästa storasyster! Hon har lärt mig att rida, sminka mig, berätta historier (för att hon skulle kunna somna på somrarna i skärgården) Och mycket mycket mer! Förhoppningsvis startar hon en egen blogg snart så ni själva kan få se hur galet gullig,fin och bra hon är ;) Hon går utbildning för att bli nästa Malena (Ernman... osäker på stavning), är alltid sjukt snygg och älskar rosa, schlager, HÄSTAR mm. Hon är grym på smink och håruppsättning och skulle enligt mig lätt kunna bli perukmakare och sminkös! Samtidigt lyckas hon blanda självsäkerhet med ödmjukhet och sjunger som en gudinna  Jag ÄLSKAR johanna otroligt mycket för hon är ALLTID där för mig och den bästa syster man kan ha! En av mina största förebilder!

Här fick även världensbästa lillasyster Ippan vara med :)

Anna: Hej! Vad roligt att du läser min blogg! :) Vem är du då?


Nu ska jag fortsätta "Kötta" C uppsats.. Imorgon ska den in den jäveln.

puss A

Kommentarer

Postat av: Johanna Rudström

Publicerad 2010-05-16 14:43:39

åååhh!! Du är världens bästa!! Jag sitter här och rodnar! Puss Puss!!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-16 15:24:42

Anna från sa-laget i buv :P

Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-05-16 17:15:24

Fina bilder!

Fin du är i håret!



KRama

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-05-17 21:49:08

men så fint du skriver om henne.

så härligt o ha bra relation med sina syskon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela