andreakarolina

Kl: 01:12

Publicerad 2010-05-17 01:12:59 i Allmänt,

klockan är sjukt mycket, ögonen går i kors och jag försöker förstå sternudds fyra dramapedagogiska perspektiv och howard gardners teori om multipla teorier......!!!!

by the way, red bull kanske har gjort mig liiite piggare, men vingar??!! Skulle inte tror det. there are no fucking wings on my back, helping the situation! Däremot har jag fått magont av den och kanske den mängd lösgodis som nu ligger i min mage.....

tillbaka till uppsatsen.

Sovgott ni som får!
puss A

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-17 08:40:55

you go girly girly girl! :D hoppsistudsi! :) Måste ses snart! :)



pusssss

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-17 09:24:14

men du kommer klara det! Vet att det är segt nu men tänk vilken story det här ska bli och vad du kommer uppskatta en nattsömn sen :) Det här är bara nu (och några gånger till under utbildningen kanske.. :p) Sen så är det ju sommarlov för dig min dam! :) Med kul jobb och ledighet :) tänk positivt tänk positivt! Du är bäst bara bäst och inget annat! :)



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela