andreakarolina

Uteplatsen

Publicerad 2010-05-19 12:44:54 i Allmänt,

Kommer inte ihåg om jag skrivit om detta tidigare men för ungefär ett år sedan så renoverade de omgivningarna runt vårt hus och vips så var min fina uteplats borta, kvar fanns en stor gräsmatta och total insyn in i vår lägenhet... Jag var lagom glad på detta och har i stort sett vägrat vara här ute sen dess. Men nu till goda nyheter!! Vi ska få fixa vår uteplats och även om den inte blir exakt lika stor som förut så blir den nästan det!! Kanske att jag till och med kan få ett grönsaksland igen! :D haha kanske fånigt att bli så glad över detta, men detta är något som gör att jag kommer trivas så mycket bättre här. Där vi bor och kommer bo några år till. Vårt hem, som är så viktigt för mig, just för att det är vårat. Lantis som jag är, behöver jag få vara ute. Men där vi bor kan man inte riktigt vara ute när man vill, det är inte alltid säkert. Men att ha en liten plätt, som bara är min och som jag har bakom mitt staket. Där bara vi och inbjudna får vara. Min oas. Min och Eriks.


En liten igelkott som låg och sov i rabatten igår kväll :)

Min än så länge orensade rabatt, får fixas i helgen. Nu när jag vet hur det blir känns det roligt igen att fixa!

Och här sitter jag just nu och myser i solen! Love it!

Puss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela