andreakarolina

Welcome to hell week.

Publicerad 2010-05-10 18:51:13 i Det Jag Mig Ingen,

Ja, jag vill bli klar med C uppsatsen. Ja, jag vill få jobb i sommar. Ja, jag kan vara med och repa föreställning. Ja, jag kan vara en bra flickvän. Ja, jag kan ha ett städat hem. Ja, jag kan vara social med vänner och familj. Ja, jag kan jobba som vikarie på kvällarna. Ja, jag kan andas.

Kan jag allt detta på samma gång? NEJ!
Så varför har jag då satt mig i denna situation?
Varför kan jag inte skylla på någon annan?
Det är bara mitt fel. SKJUT MIG!


update:
Bara att bita i detta sura sura äpple och kämpa mig igenom denna tuffa tuffa vecka med mjukiskläder, mat, dryck och en antydan till leende ( som lika gärna kan vara en grimas av magkattaren), för det finns inget annat att göra. Just nu är det såhär.

Och vara otroligt tacksam att jag faktiskt har världens bästa pojkvän som stöttar och peppar och städar och lagar mat och är allmänt fin. TACK!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-11 08:56:00

You can do it pretty girl! :D Du kan du kan du kan! :D

pussssss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela