andreakarolina

Lördagsmys

Publicerad 2010-09-11 11:34:08 i Allmänt,

Idag är det Katarinous födelsedag och vi ska dit och fira! Hon är den första personen här i storastaden som fick se mig som den jag är. På 3 sekunder lockade hon fram tokdea som gömt sig långt in i blyghet och osäkerhet. Vi spenderade hela första dagen tillsammans med att dryga oss och muppa oss. Till slut trodde våra kurskamrater att vi var bästisar som känt varandra sedan innan. Hon har gett mig MÅNGA skratt, mysiga stunder, extrem träningsvärk, en axel att gråta mot och en helt underbar vänskap. Hon är den bästa Katarina man kan tänka sig och jag är stolt över att vara hennes vän. Tänk att vi har känt varandra i 3 födelsedagar!! :)

Min dag började med sovmorgon tillsammans med baby, sedan gjorde jag äggröra, bacon och apelsinskivor till frukost. Har precis ätit klart och tittar på slutet av "The Holiday" så den här lördagsmorgonen har helt klart varit bra. Har nog sett The Holiday 30 ggr nu, den är en riktig feelgood film och gör mig mysglad.

Nu ska jag snart ta mig in till centrum, köpa dricka till ikväll och testa ett par shorts på monki.

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-09-12 01:42:02

Tack fina tuss för att ni kom hit! och du är den bästa andrea jag har och någonsin kan få! är så glad att jag har träffat dig! :D

Tack för presenten och sällskapet och allt!



massa puss!



<3

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-09-14 14:35:46

jaadu, jag vet inte vart dom köpt det. ska kolla med dom :)

sen får vi ringas och prata om allt som hänt btw :)



puss

Postat av: Evve

Publicerad 2010-09-16 22:17:39

Heej!



Hittade precis på din blogg via facebook, va härligt du skriver! :)



Det här är Viktors bror Oskars sambo om du inte hade klurat ut det hihi.



Hoppas allt är bra med dig!



Kram

Postat av: Evve

Publicerad 2010-09-17 19:22:49



Jag har det jättebra. Jag behövde verkligen byta miljö ett tag och jag är väldigt nöjd med mitt val :) Oxford är underbart!

Hemlängtan kryper sig på då och då men jag försöker hålla mig sysselsatt så gott det går.



Kraam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela