andreakarolina

Andas in, Andas ut...

Publicerad 2011-04-29 10:20:49 i Det Jag Mig Ingen,

Jag är STRESSAD. Svårt att andas, ont i bröstet, i magen... Jag är så less på det här nu, jag vill att lägenheten ska vara såld. Att vi ska veta när vi kan flytta hur vi ska planera flytten... Att plugga i detta kaos är skitjobbigt rent ut sagt. Några dagar kvar till visning... Andas in, Andas ut...

En positiv sak är att vi blivit godkända av den nya bostadsrättsföreningen, så nu är det fritt fram att flytta in där, bara vi får kontraktet skrivet på Eriks lägenhet.


Jag önskar att jag kunde hitta tiden att hinna åka iväg, umgås och mysa med min familj.. I helgen är det valborg och många av mina syskon kommer vara hemma, önskar så att jag skulle hinna åka dit men det går inte. Jag har fortfarande inte varit och hälsat på Mayo i Oslo, har så sjukt dåligt samvete för det! Och jag försöker hitta möjligheter att ta mig dit! Jag lovar att jag ska hinna dit innan du flyttar, om du läser det här Majsan.


Har bokat klipptid på måndag, kort ska det bli! Behöver en förändring!!! Framförallt när det blir varmt är det så sjukt skönt med riktigt kort hår, framförallt nu när jag löptränar en hel del, slippa luggen i pannan.

Något sånt här har jag funderat på, men känner jag mig själv rätt så kan det ju bli något helt annat när det väl kommer till kritan.



Puss A.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-04-30 09:58:34

Åhh tack så mycket, att man är inspirerande är bland det finaste man kan höra :)



Det är så spännande med er nya lägenhet, ska bli så kul att se sen. Jag hoppas att ni kommer trivas toppen! :)



Och det kan väl inte vara svårt att få er gamla lägenhet såld? Den är ju toppenmysig! :)



Och förresten frisyren på bilden är superfin! Och dom gånger jag har träffat dig har du alltid varit snygg i håret. Så oavsett inspirationsbilder eller ej blir det nog great :)



Kram Kram

Evelina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela