andreakarolina

Hej!

Publicerad 2011-04-04 18:14:32 i Renovering,

Har märkt att det är en del nya läsare som har hittat hit! Vad roligt! Vilka är ni? Hur hittade ni hit? Jag är så glad att ni kikar in och läser. :)

Just nu är jag väldigt trött, har åkt på en förkylning mitt i tenta plugg och renovering. Det är inte lika kul att renovera ett hem som man inte ska bo i. Längtar till nya lägenheten och alla projekt vi ska göra där och njuta av där. Nu vill jag bara flytta och börja om. Det är så himla stökigt precis överallt! Har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna så jag hoppas att vi kan göra klart sovrummet ikväll. Då är iaf ETT rum klart.

Haha jag vet att nya lägenheten också kommer vara stökig, skitig och bökig ett långt tag framöver.. Men då renoverar vi för oss. Nu renoverar vi för någon annan, någon som kanske inte kommer vilja ha det så som vi har det. Och älskade Erik hittar nya saker som "måste" fixas hela tiden,visst ska vi lämna lägenheten i så bra skick som möjligt men något kan vi ju faktiskt lämna åt de nya ägarna. Jag ser fram emot att städa ur lägenheten så att de kan komma och fotografera så att vi får ut annonsen SNART!

Återkommer imorgon, förhoppningsvis lite mer positiv!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Kadri

Publicerad 2011-04-05 10:12:10

Det är den nackdelen med renovering att allt blir stökigt o dammigt. Men man får tänka på slutresultatet även om man nu inte kan njuta själv om den, men tänk vad mycket roligt ni kommer o få göra i nya lägenheten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela