andreakarolina

Tick Tock..

Publicerad 2011-08-19 11:08:11 i Det Jag Mig Ingen,

Och så blev klockan snart 11 och jag har inte börjat med något av det jag skulle. Det är så svårt det där, att börja. Jag kan sitta en hel dag och vänta på att börja, utan att den där början infinner sig. Men idag så måste jag börja, om inte annat för att slippa den där molande stressen i magen. Jag kan inte gå runt och tycka synd om mig själv hela tiden, då blir ingenting gjort! Paramore på högsta volym och spackelspaden i högsta hugg, samtidigt som tvättmaskinen stampar takten, det är vad som gäller idag!

Dagens pepp bilder:




puss A.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-08-20 14:48:52

Gulliga Melker! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela