andreakarolina

E!!

Publicerad 2011-03-10 16:19:06 i Allmänt,

Fy farao vad skönt! Jag klarade andra tentan! E (godkänt) på salstentan och D (G+) på vfu uppgiften. Det känns så fantastiskt skönt att det äntligen gick åt rätt håll! Nu får ni gärna hjälpa mig att hålla tummarna för omtentan också, borde få tillbaka den snart tycker jag!

Fan vad jag LÄNGTAR efter ett hus nu, även om det bara är ett litet radhus, så är det ju något som bara är vårat, med förråd på plats och trädgård. Jaja det är bara och gå på visningar och hoppas att INGEN gillar det vi gillar, för det är nog vår enda chans här i Stockholm..

Nu har jag bakat semlor till i morgon när fina Ippan kommer på middag. Ikväll ska jag och Erik fira tentan med lite vin och mys här hemma!

En till viktig sak! Min storasyster Johanna har kommit in på operahögskolan i Oslo! Hur jävla bra är inte det? Riktigt jävla bra om jag får säga det själv!

Puss A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela