andreakarolina

Halsont

Publicerad 2011-05-24 09:33:11 i Allmänt,

Vaknade med halsont idag, typ världens sämsta grej eftersom jag ska springa vårruset imorgon!! Idag blir det kamomillthé, vila och städning.. Förhoppningsvis har det onda släppt lagom till startskottet går! Igår satte jag igång och flyttpacka igen, vi har haft en paus nu i två veckor, men nu är det bara 6 dagar kvar tills vi får nycklarna till nya lägenheten! Så galet spännande, jag längtar! Fjärilar i magen, småstress över vad man ska packa ner, vad behöver vi i ca två veckor då vi ska ha två hem??? Tänk om jag packar ner något längst ner som jag sedan verkligen kommer behöva på direkten! Haha det är ju bara saker egentligen, men usch vad svårt det är!! Jag får gå in i semestermode och låtsas att jag är ute och reser i två veckor.

Bjuder på en till bild av de bästa barnen och pappan Kim


Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela