andreakarolina

Överväldigad

Publicerad 2011-11-07 10:15:06 i Tokiga och Underbara Familjen,

I lördags hade jag 25-års fest och hela stora familjen kom hit till Stockholm och firade mig! Det var fantastiskt, underbart, roligt och galet. Precis så som det blir när min östgötefamilj, norrlandsfamilj och stockholmsfamilj samlas på ett och samma ställe. Jag är så lycklig som har alla er i mitt liv. Det var kärlek, pussar, mat, stämsång, gaga-tal, 90-tals hits, topplistan från -86, fuldans, FANTASTISKA PRESENTER och massor därtill. Bästa Katarina fick i uppdrag att fotografera, så de flesta bilderna kommer senare, men några bilder lyckades jag ta. Kl 13 dök Anna, Viktor, David och Susanne upp. Kl 16 drällde Pappa, Anja, Farmor, Ippan, Joa, Mayo, Mixo, Josef och Mikael in i lägenheten. Jag stod där oduschad stressad och blev intvingad i duschen medan resterande lagade mat, dukade och fejade! Tack! Kl 18 kom Katta, Jonas, Maria, Gudmor Carro och Gudfar Tony och sedan var festen igång.






















Min älskade Farmor Thea, hon är fantastisk!



Det kommer komma fler bilder från kvällen, alla presenter och resten av gästerna som var där men som jag inte lyckats fota.. Allt! Jag är så tacksam för den här kvällen! Tack tack tack tack!
Puss A.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2011-11-07 10:37:56

Grattis! Vilka snygga glasögon du har :)

Postat av: Att vara någons fru

Publicerad 2011-11-07 14:25:11

Åååå vad härligt! Och stort grattis!

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-11-08 18:55:37

Men åhhhhhhh!! Va glad jag är för er skull! ojojoj va ni har mycket roligt framför er :) Du verkar ju ha läget under full kontroll skulle jag vilja säga hihi.



När Tyko flyttade hem till oss så gick allt prima, det enda vi gjorde var att sätta honom på lådan det första vi gjorde så han skulle veta vart den var någonstans. Sedan upprepade vi proceduren ett par gånger under kvällen tills vi såg att han fattade :)



Semlan var sur som en citron dom första tre dagarna, vägrade krypa ut från sängen eller äta någonting alls. Och jag var övertygad om att hon hatade oss, men hon vande sig och allt gick prima :)



Åhh vad är det för liten misse? Har ni valt ett namn? Åh va spännande!



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela