andreakarolina

damm

Publicerad 2011-10-15 10:33:41 i Renovering,

Det är damm överallt. Ö.V.E.R.A.L.L.T.
Jag övervägde att ta en bild för att visa helvetet, men ni ska inte behöva se misären som dragit in i vår lägenhet.

Detta jävla slipdamm som fick mig att spendera sista stunden av kvällen i fosterställning framför vidöppna fönster, kippandes efter luft. By the way: det var 3 grader ute! Bästa Lappen stoppade täcket om mig höll min hand och satt framför fönstret i t-shirt och tröstade. Fan vad jag hatar astma och skräcken som infinner sig när medicinen inte hjälper, när jag omöjligen kan andas in eller ut. (paniken gör inte det hela bättre...) Erik gjorde det bästa han kunde med att få bort skiten igår, men när astman redan visat sitt fula tryne så hjälper inte städning, det får det mest att flyga runt ännu mer. Vad ska vi göra, vi måste ju slipa. Jävla astma. Och nej älskling, det var inte ditt fel!

Nu ska jag ta på mig min Industrimask och städa bort skiten, belöningen blir att måla första varvet på väggjäveln.

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela