andreakarolina

Lugnet före stormen

Publicerad 2011-10-24 10:01:28 i Det Jag Mig Ingen,

Sitter och väntar på att min omtenta i textanalys ska läggas ut. Det är ett så konstigt lugn just nu, inget jag egentligen måste göra just på sekunden. Snart ska jag lyfta telefonen och ringa banken, om ett tag ska jag dra på mig skorna och gå till skolan. Men just nu sitter jag bara här och tittar på vårt fina golv som nu sträcker sig från hallen, köket, vardagsrummet och till sovrummet, UTAN MJÖLKPAPP!!!!!! Det är så fint här nu, världens bästa lägenhet! Snart full med fina människor som jag älskar mest av allt, ca 2 veckor kvar nu.

Och så tänker jag på min underbara, vackra storasyster. Alla som har henne i sitt liv kan skatta sig lyckliga! Hon är det bästa som finns och jag hoppas att jag kan vara allt det hon är för mig, för henne. Hon ger så otroligt mycket av sig själv och jag önskar att jag kan ge lika mycket tillbaka. Jag har henne att tacka för så otroligt mycket i mitt liv och jag älskar henne mer än det finns ord.

Jag älskar dig, jag älskar dig, JAG ÄLSKAR DIG!


Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela