andreakarolina

Min.

Publicerad 2011-10-19 08:38:24 i Lappen och Flickan,

Och så kom han hem igår, till en tjej som redan på telefon hade förvarnat om att det känns tugnt idag. Min underbara norrlänning kommer in genom dörren, kramar mig hårt och säger: Älskling, när vi gjort klart fönsterväggen så har vi faktiskt gjort det stora som måste vara gjort innan den 5:e! Sen är det bara små och roliga grejer kvar, hyllor, lampor, fönsterbrädor och gardiner.. Vi ligger faktiskt riktigt bra till!

Underbara, bästaste bästa Lappen, vi ligger faktiskt riktigt bra till. Och igår hann vi till och med sitta och prata en stund innan vi gick och la oss, visserligen vid kl 23.30 men ändå! Vi hann sitta ner, tillsammans.

Det känns bättre idag, MYCKET bättre.

Ps. allt gips är uppe på väggen, och det är spacklat första varvet.. Ds.

Puss A.

Kommentarer

Postat av: mariamaja

Publicerad 2011-10-20 13:21:38

Härligt hjärtat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela