andreakarolina

Rosamoln

Publicerad 2012-04-24 18:12:05 i Förlovning,

Jag är ledsen, men jag tror att ni kommer att få stå ut med många "hej-från-mitt-rosa-moln" inlägg från mig en tid framöver. För herrejävlar vad livet är galet just nu. Jag vet liksom inte var jag ska ta vägen och jag har fortfarande inte hittat ro i kroppen att faktiskt skriva ner hur frieriet gick till. Ni vet sådär med tillbakablickar, kärleksdravel, cheesy med extra allt och bilder - allt det där. Ena sekunden vill jag bara stanna tiden och suga ut allt jag kan av där vi är just nu. I nästa vill jag börja tillverka dekorationer, köpa tyg till klänningen och leta ut de gräsligaste brudtärneklänningarna (inte på riktigt alla ska vara vackra, bara inte lika vackra som jag) som finns i matchande färger. Tänk när vi är där på riktigt, när det är dags för beslut. Än så länge kan jag leka med tanken på ett cirkus bröllop, eller ett hippie inspirerat tjollahop ute på en åker. Just nu kan mitt bröllop vara precis hur som helst, just nu kan jag fantisera hur mycket jag vill. Just nu. Jag älskar just nu.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela