andreakarolina

Sjuk igen..

Publicerad 2012-04-19 11:24:03 i Det Jag Mig Ingen,

 

Idag är jag inte världens piggaste person, någon som dock har energi så det räcker och blir över är Puck. Han tycker nämligen att hela lägenheten är en klätterställning. Jajemän, ALLT ska klättras på. Upp och ner, ner och upp, medan man jamar och smattrar för fulla muggar. Mattes tålamod börjar tänjas ut till en smal tråd...

I väntan på förlovningsring sitter två års-ringen på fingret och påminner mig om att jag är världens lyckligaste Andrea. Vad betyder egentligen en förkylning då? Ingenting.

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-04-19 11:50:28

krya på dig:3



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "I was not always Evil" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-04-19 16:52:51

Hoppas du blir kry snart :)



Och ringar, gud va roligt! Har ni tittat och bestämt någonting? :)



Visste du om frieriet förresten eller kom det som en överraskning? Jag är så nyfiken! hihi



Kram

Postat av: Stephanie

Publicerad 2012-04-23 10:38:28

Stackare! Hoppas du blir frisk snart igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela