andreakarolina

Att försöka förklara en känslostorm.

Publicerad 2012-04-23 12:12:44 i Förlovning,

Snart har vi varit förlovade i 2 veckor, jag har spenderat den mesta av min vakna tid letandes bröllops inspiration och ringar. Jag är totalt överväldigad av allting som händer just nu och så otroligt lycklig på samma gång. Idag ska vi och kolla på ringar igen, framförallt till Erik, då jag fått det fantastiska erbjudandet att få en av mammas ringar. På onsdag ska jag få prova en av dem som jag tror kommer vara alldeles perfekt. Det är så mycket känslor just nu, som virvlar runt i huvudet och som får hjärtat att svämma över utav värme. Jag ska gifta mig med Erik. Med min fantastiska, varma, roliga, underbara, smarta och lugna norrlänning. Vi ska ÄNTLIGEN bli en familj. Det känns så bra, så rätt och så otroligt roligt, att jag inte kan koncentrera mig på något annat just nu. Jag har till och med börjat rita små bröllopsfigurer, som Erik skrattar åt, men som liksom måste få komma ut. Snart kommer det ligga små lappar med brudar och brudgummar överallt i vår lägenhet. Och jag älskar det.
Nu börjar vår resa till bröllopet.

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela