andreakarolina

Vårt hem.

Publicerad 2012-04-05 12:28:39 i Renovering,

Sovrum


Vardagsrum








Kök






Pluggrummet




Hallen








Förråd




Vad tycker ni?
Nu återstår det mest detalj-renovering och att pynta lägenheten, äntligen så bor vi i en trea! Just nu sitter jag i pluggrummet vid mitt skrivbord och njuter av solen som skiner in genom fönstret! Nu ska vi ha en fantastisk påsk med allt vad det innebär och vila upp oss. För om jag får säga det själv, så har vi varit så sjukt jäkla duktiga! ;)

Puss på er fina, vi hörs när vi hörs. För nu ska jag vara LEDIG. / A.

Kommentarer

Postat av: Barbro

Publicerad 2012-04-05 21:53:04

Meen, så fint! Jätteduktiga har ni varit! Ser så fräscht och härligt ut!! Grattis!!

Kram

Barbro

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-04-10 09:21:45

Så.Himla.Fint. :))

Postat av: karolina, mamma till My ♥

Publicerad 2012-04-19 13:05:15

Va fint ni bor! Älskar köket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela