andreakarolina

Elsa pälsan

Publicerad 2012-02-24 20:20:09 i Allmänt,

I måndags fick jag och Puck finbesök lagom till frukosten. (både för mig och Elsa)


Finaste lilla hjärtat!

Puck fick alltså träffa bebis för första gången och skötte sig perfekt! Han tyckte att Elsa luktade väldigt gott men att hon var lite läskig med sina små ljud och viftande armar. Skönt att se hur lugn han var med henne i alla fall, som att han visste att man var tvungen att var försiktig när människor är av den mindre varianten.
Jag är så otroligt glad att Sara, CJ och Elsa bor så när mig! Mycket bebismys blir det!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Jenny - mammaliv i NYC

Publicerad 2012-02-25 17:52:27

med gud så söt!! :)

Postat av: Stephanie

Publicerad 2012-02-26 19:18:15

Ja, bebismys är ju fantastiskt.

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-02-26 19:50:12

Naw... Gud så söt! :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-02-26 22:15:54

Men jag smälter! Så himla sööööt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela