andreakarolina

This is how we do it.

Publicerad 2012-03-18 21:59:33 i Renovering,

Under veckan har vi även tagit tag i den värsta väggen i hela lägenheten och bredspacklat den.



Och självklart spacklat skarvar och skruvhål på gipsskivorna också...

Och så har vi målat.

 

Mer bilder kommer, rummet är faktiskt färdigmålat nu. Vi har jobbat stenhårt hela veckan och idag har varit en lugn dag. Ingenting i renoveringsväg har blivit gjort, däremot något mycket viktigare: vila för två trötta kroppar och huvuden. Det har varit en bra helg med mycket besök från fina människor: Bland annat Evelina och Katta, två tjejer som gör mig otroligt glad! Tack för mycket skratt och mys! Idag har vi även varit och storhandlat på maxi med Sara, Elsa och C-J. En riktigt bra tradition som vi har startat idag! :)

Nu väntar ytterligare en vecka av praktik för mig, kommer även få besök av en universitetetslärare som ska observera en lektion och utvärdera mig. Nervöst är bara förnamnet. Hoppas att jag ska hinna med att uppdatera lite här, men det händer mycket under veckan. Erik fyller 35 år på tisdag, jag, pappa och systrarna ska på cullbergbaletten på onsdag och vi ska fortsätta med renoveringen. Och detta är bara utöver att vi båda jobbar heltid just nu. Love it!

 

Puss A.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela