andreakarolina

Hair is a wonderful thing

Publicerad 2013-04-28 11:30:11 i Allmänt, Det Jag Mig Ingen,

I veckan har jag skämt bort mig själv och satt mig i den efterlängtade frisörstolen. Det är nog bland det bästa jag vet, att få sitta och bli bortskämd några timmar och förnya sitt utseende bit för bit. Nu har jag sparat ut mitt hår i snart 2 år och det är en stor förändring för mig att låta håret växa sig längre och längre. Sedan jag var 14 år så har mitt hår varit kort och i en uppsjö av olika frisyrer och färger. Innan dess växte sig håret aldrig längre än till en lång page innan jag klippte av det igen. Ständigt ute efter förändring, förnyelse, håret som en ständigt förändrad accessoar. Det är lite av en kamp för mig att nu låta det växa ut och ändå en helt ny förändring och flera nya frisyrer att utforska och prova på. Min frisör som också är min systers nära vän, skrattade åt mig idag när jag ville förändra. "Johanna sa att du var otålig, är otålig" Och ja det beskriver nog mig ganska bra.
5 år sedan
 
4 år sedan
Frankrike för 3 år sedan
 
Här började jag för två år sedan
 
 Och nu ser jag ut såhär!
 
Puss A.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela