andreakarolina

Nya tag

Publicerad 2013-02-05 18:57:58 i Allmänt,

Sitter i soffan och känner mig lugn. Jag har jobbat, simmat 30 min, diskat undan och förberett middagen.
Det är konstigt det där, hur ena dagen är kaos och nästa liksom bara funkar. Visserligen för att man har varit supernoga med att följa alla rutiner, äta i tid, träna och jobba undan sådant som hänger efter. Det låter så enkelt, så varför är det så svårt? Nu kommer Erik snart hem och tack vare vår veckohandling igårkväll kan vi sätta igång och laga det som är kvar av middagen tillsammans utan stress inne i gallerian först. Sånt kan göra mig fånigt glad, vardagssysslorna tillsammans, att det i sin tur bidrar till att minska stressen är ju inte fy skam det heller.  Så nu ska jag återgå till att mysa med tända ljus och vänta på att fästmannen kommer hem så att vi kan fixa den där middagen, börjar bli hungrig.
 
Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina hansson

Publicerad 2013-02-07 19:48:39

Hej Skruttis! Nu har jag ändrat min design på bloggen! Kolla på sannasrum.se, där hittade jag designen och tänker att exempelvis nummer 1 kan passa dig? :) Man kan ändra bilderna i headern och så och vill du ha hjälp kan jag nog fixa :) Bara litet tips!

Och här: http://matildasalmen.blogg.se/ är den andra bloggen jag pratade om förut. Tycker som sagt du ska satsa på att bli detta du med! :D

Sen vill jag simma med dig snart, oavsett vad vi/jag tillslut väljer fr träningsform.. men vill simma en gång med dig, bara för att det är mysigt! Saknar dig min bästa tuss!

Puss <3

Svar: Klart vi ska simma! Jag har köpt ett 10 ggr kort på sthlms stad nu är jag dock sjuk igen... men så fort jag är frisk så bokar vi in ngt! Din nya design är superfin! Ska kolla in det på en gång! Puss
Andrea Thelin

Postat av: jenny - mammaliv i nashville

Publicerad 2013-02-10 02:46:42

Hoppas ni fick en fin kväll!
Håller med om att om allt är undanstädat & fixat, så kan man verkligen slappna av bättre!

Svar: Ja verkligen, huvudet känns liksom lättare efteråt. Jag blir alltid lika trött på mig själv, varför gör jag inte något så enkelt tidigare! :) Kramar
Andrea Thelin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela