andreakarolina

Putting on my dancing shoes

Publicerad 2013-02-23 23:45:27 i Bröllopsplanering, Förlovning,

Dessa är nu på väg hem till mig. Hoppsansa!
Hoppas att de är sköna och lika fina som de ser ut, de har ju liksom allt, färgglad, prickig, randig och en rosett! De känns väldigt jag, mycket mer jag än alla typiska bröllopsskor. Jag är inte en "vit" person och det räcker gott och väl med att bröllopsklänningen kommer vara vit eller ja... cremevit. Känns skönt att kunna bryta av med färgklickar så som ett par roliga skor. Klarade inte ens av att vara vitklädd på studenten utan hade en svartvit klänning då. Sen känns det ju bättre att lägga pengar på ett par skor som jag faktiskt kommer att kunna använda efter bröllopet också. Så nu håller vi tummarna att dessa sitter som en smäck och är så bekväma som ett par högklackade skor kan vara.
 
Puss A.
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-02-25 10:14:56

Åååååååååååååååååååååååå vad fina!!! :D Väldigt du! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela