andreakarolina

Öviks mys

Publicerad 2013-03-09 15:30:00 i Allmänt, Lappen och Flickan, Syster Kicki, Tokiga och Underbara Familjen,

Just nu samarbetar inte kroppen och livet, jag har varit sjuk i 2 veckor med undantag för förra helgen. Är så ini norden trött på förkylningar nu. Längtar efter vår, värme och SOL.
 
Veckorna både sniglar sig och rusar fram och innan jag vet ordet av så är det helg igen. Förra helgen var vi uppe i Övik och träffade vår nya familjemedlem Vilhelmina, alldeles underbart söt och hon fick direkt våra hjärtan att smälta.
 
Självklart hängde vi en hel del med storebror Melker också, även han lika underbar och rolig som vanligt. Det är så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra, men det är så mysigt när vi ses.
 
Melker och Vilhelmina är ju inte de enda av "mina" trollungar som bor däruppe, min gudson och hans storasyster har sitt bo där med. Jag överraskade dem på förskolan efter en underbar dag med världens bästa Kicki. Jag älskar dem mer för varje gång vi ses, hur det nu är möjligt. Älskade ungar!
Och kreativa som få är de också! Låt mig presentera Viljania, en värld de har skapat, komplett med en operasnigel och allt!

 Helgen avslutades med en härlig skotertur i den efterlängtade solen.
En härlig mini semester med min älskling, precis vad vi behövde.
 
Nu har vi David och Susanne på besök, alltid härligt att få lite egentid med de två. Och David har hjälpt oss att installera vår nya kompis, äntligen kan jag skanna in mina filurer på datorn och skriva ut i färg! Dags att börja med bröllopsinbjudningarna på allvar.
 
puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela