andreakarolina

Idag fyller han år.

Publicerad 2013-05-17 16:53:03 i Syster Kicki, Tokiga och Underbara Familjen,

Han som tillsammans med sin syster har förändrat mitt liv. Han som ger mig så mycket kärlek att jag inte vet var jag ska ta vägen. För 3 år sedan så fick jag den vackraste presenten av hans föräldrar, jag fick bli gudmor åt min älskade Vide. Mitt lilla troll, tok, älskling och helt enkelt världsbästa Vide.
Herr Hoho under tröjan, såklart.
Jag fyller ett...
2...
Och 3!!!
Herregud! När blev jag så stor?!
Jag är så otroligt tacksam som får följa med på resan som är ditt liv. Du har vuxit upp till en rolig, fantasifull, snäll och finurlig person. Som gör mig knäsvag, kärleksfladdrig, överlycklig och stolt. För jag är så jäkla stolt över att vara din gudmor.  Det finns ingenting jag inte skulle göra för dig och din syster. Ni är det vackraste i mitt liv och vad som än händer så kommer ni alltid vara mina älskade trollungar. Jag älskar dig mer än det finns stjärnor. Puss från gudmor

Kommentarer

Postat av: Emilie

Publicerad 2013-06-05 16:01:44

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela