andreakarolina

Där jag ska vara.

Publicerad 2013-10-25 08:06:59 i Allmänt,


Inatt har jag sovit med fötterna ihoptrasslade med min älskade trasselsudd och med Eriks händer snurrandes mitt hår. Att de två sedan väckte mig på tok för tidigt och sedan somnade om båda två, det gör inte så mycket. För nu är jag hemma igen. Jag är där jag ska vara, ihoptrasslad med dessa två. Mina älskade killar. 

Idag ska jag få träffa nya tillskottet till norrlandsfamiljen och i eftermiddag är jag bjuden på mitt eget födelsedagskalas som min gudson och hans storasyster planerat och fixat åt mig. Och snart ska jag mysa med finaste Melker, han ska bara vakna först!
 

Godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela