andreakarolina

De där stunderna.

Publicerad 2013-10-29 20:35:53 i Bröllopet, Det Jag Mig Ingen, Fru Thelin,


Jag kan inte svälja, halsen bränner och smärtar. Är så innerligt trött på förkylningar nu. Så innerligt trött på att aldrig hinna komma tillbaka till mitt glada, pigga jag. Jag är sjuk igen, så är det bara och jag får göra det bästa av det. 

Så jag längtar tillbaka till i fredagsmorse, när jag trodde förkylningen vänt och gick upp till brevlådan och hämtade tidningen med vår bröllopsannons i. Det var så vackert, Näset. Tidigt på morgonen, endast jag och det fantastiska ljuset. Sådana stunder, jag älskar dem. När jag blir kär i naturen.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-10-30 09:07:01

Härliga bilder! Men fyy fasen för att du ska va sjuk igen! Hoppas det på något bra vis går över snabbt!

Puss!

Svar: Tack fina du! Ja det börjar kännas absurt det här. Tur att jag inte ska vara kvar där så länge till. Puss
Andreakarolina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela