andreakarolina

Den stora gråthelgen

Publicerad 2013-10-06 15:07:08 i Allmänt, Tokiga och Underbara Familjen,

Men den har varit fylld av lyckliga tårar. Igår gjorde min storasyster sin debut på Kungliga Operan, jag och lillasyster satt såklart i publiken och när ridån gick upp började tårarna rinna, trots att Johanna inte skulle vara på scenen på 2 timmar. Det är så stort, att sitta i den fantastiska lokalen och se sin syster stå på den där scenen. Veta hur hon har kämpat och jobbat så jäkla hårt för att vara där hon är idag. Jag är så otroligt stolt över att vara hennes syster. Hon och min lillasyster inspirerar mig att följa mina drömmar, hur svårt det än kan vara, hur lång tid det än tar. Igår fick jag vara med när hon tog ett stort steg mot sitt mål. Och för det är jag så jäkla tacksam.



Min fantastiskt vackra lillasyster


Älskade storasyster med kollega på premiärfesten.

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela